Padėti užvesti variklį labai paprasta. Būtina atsižvelgti į toliau pateiktą informaciją, kad išvengtumėte trumpo jungimosi:
Būtina laikytis taisyklingos veiksmų eigos:
Kartais vairuoti žiemą gali būti labai sunku. Toliau pateikti patarimai, kurie gali padėti net pačiose sudėtingiausiose situacijose
Važiavimas ledu ir sniegu – kaip išvengti ratų prasisukimo.
Pradėkite važiuoti lėtai, įjungę antrą pavarą ir lengvai atleisdami sankabos pedalą. Jei tinka, didinkite ratų apkrovą, kad geriau sukibtų padangos.
Jei transporto priemonė varoma priekiniais ratais – įkalnę lengviau įveikti atbuline pavara.
Jei transporto priemonė varoma galiniais ratais – padidinkite galinės ašies balastą atitinkamai pakraudami bagažo skyrių.
Ar žinojote, kad transporto priemonei su vasarinėmis padangomis važiuojant sniegu padengtu keliu 50 km/val. greičiu, visiškai sustoti prireikia 43 metrų. Kai naudojamos žieminės padangos, tam reikia tik 35 metrų. Taip yra todėl, kad vasarinės padangos nesuteikia reikalingo sukibimo, kai temperatūra nukrenta žemiau 7°C. Dėl naudojamos specialaus gumos mišinio su šiurkštesniu ir įprastai gilesniu protektorium su papildomais grioveliais, žieminės padangos užtikrina geresnį sukibimą.
Svarbi informacija apie žiemines padangas.
Žieminių padangų našumas prastėja mažėjant protektoriaus gyliui ir joms senėjant. Todėl rekomenduojame keisti padangas, kai protektoriaus gylis sumažėja iki 4 mm ar vėliausiai po 10 metų. Perkant padangas būtina profesionalų pagalba, nes padangų kokybė gali labai skirtis.
Net geriausios žieminės padangos kartais negali įveikti sudėtingų oro sąlygų. Jei norima naudotis sniego grandinėmis, būtina atsižvelgti į kai kuriuos faktorius:
Kai važiuojama žiemą, automobilių vairuotojai gali susidurti su daug sunkumų – lijundra, pūgomis ar tirštu rūku. Kad užtikrintumėte gerą matomumą net sudėtingomis sąlygomis, galite pasikliauti toliau pateiktu patarimu: